جت پرینتر

چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی

چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی

چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی :

تاریخچه لوازم آرایشی و بهداشتی :

تاریخچه لوازم آرایشی و بهداشتی تقریبا به زمان مصریان باستان برمیگردد و آنها از اولین کسانی بودند که در ظاهر خود تغییر ایجاد میکردند و به ظاهر خود اهمیت میدادند .

صنعت لوازم آرایشی مسیر طولانی را طی کرده است و هر سال شرکت های آرایشی با توجه به درخواست جوامع در فناوری و فرمولاسیون و مواد تشکیل دهنده تغییراتی را ایجاد کردند و محصولات پیشرفته تری را به جوامع امروزی ارائه می دهند .

ملکه مصر از اولین کسانی بود که از رژ لب استفاده میکرد که رنگ آن رژ از سوسک های کارمینی تهیه شده بود و یا از ترکیب خاک رس با آب برای رنگ کردن لب خود استفاده میکردند .

در میان مردم مصر سرمه از اهمیت ویژه ای برخوردار بود آن ها با استفاده از سرمه که مخلوطی از سرب و مس و خاکستر و بادام سوخته بوده است چشمان خود را طراحی میکردند آن ها نه تنها برای زیبایی چشمان خود بلکه بر این باور بودند که سرمه چشم بد و ارواح خطرناک را دور میکند البته از لحاظ علمی سرب موجود در سرمه باکتری ها و میکروب ها را از بین میبرد .

مردم یونان از جمله مردمانی بودند که نقش مهمی در تاریخچه لوازم آرایشی داشتند آن ها از پودرهایی که از سنگ های معدنی می ساختند صورت خود را تغییر رنگ میدادند.
از زمان قرون وسطی پوست رنگ پریده مد شده است و الیزابت اول ، ملکه انگلیس نیز از لوام آرایشی استفاده میکرد و صورت سفید او تا قرن ها مورد توجه مردمان بود به گونه ایی که تبدیل به نوعی مد شده بود  .

تحول عظیم در صنعت لوازم آرایشی در قرن بیستم :

در قرن ۲۰ عکاسی پرتره به شدت رواج پیدا کرد به گونه ایی که مردم به خاطر گرفتن عکس آرایش زیادی میکردند و همین امر موجب رواج لوازم استفاده از آرایشی شد .

در این زمان وجود  آینه مقرون به صرفه شد به گونه ایی که در اکثریت خانه ها وجود داشت که موجب شد با وجود اینه توجه به ظاهر اهمیت ویژه ایی برخوردار شود و استفاده از لوازم آرایشی راحت تر شود.

اهمیت به ظاهر فقط توجه به صورت و چشم محدود نمی شد در زمان های گذشته مردم برای زیبایی دست خود فقط ناخن ها را مرتب و منظم میکردند ولی شخصی به نام هنری فورد توانست لاک را اختراع کند او از لاک اولین بار برای رنگ خودرو خود استفاده کرد چون سریع تر خشک میشد که ماده اصلی تشکیل دهنده آن نیترو سلولز بود و اولین رنگ لاک مشکی بود .

تاریخچه لوازم آرایشی در ایران :

تاریخچه لوازم آرایشی در ایران به زمان هخامنشیان باز میگردد در آن زمان از حنا برای تغییر در رنگ موهای خود و از سرمه برای مشکی کردن چشمان خود و از سفید آب برای روشن کردن پوست خود استفاده میکردند در آن زمان خال به عنوان معیاری برای زیبایی بود که استفاده از لوازم آرایشی خال را بر روی صورت خود میگذاشتند لازم به ذکر است استفاده از لوازم آرایشی فقط برای افراد متاهل بوده است  و بیشتر برای همسران پادشاه استفاده میشد به طوری که برای ملاقات با پادشاه زمان زیادی را صرف ارایش و معطر کردن می کردند .

چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی

صنایع  آرایشی و بهداشتی:

در جوامع امروز صنعت آرایشی و بهداشتی از پرسود ترین صنایع در دنیا به شمار می رود اهمیت به زیبایی ظاهری در عصر حاضر روز به روز در حال افزایش است و از نگاهی دیگر پس از شیوع ویروس کرونا توجه به امور بهداشتی نیز بیشتر شده است.

آمارگیری انجام شده حاکی از آن است که ایران به عنوان هفتمین مصرف کننده لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست است .

و هرروز بر محبوبیت لوازم آرایشی و بهداشتی افزوده میشود و استقبال از این صنعت باعث میشود شرکت های تولید کننده به ارایه محصولات متنوعی بپردازند همین استقبال باعث شده که بازار رقابتی سنگین و تنگاتنگی در این صنعت ایجاد شود .

بازار لوازم آرایشی بهداشتی در ایران و ارزش سالانه تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران به طور دقیق مشخص نیست ولی به صورت رسمی بیش از یک میلیون دلار و به صورت قاچاق حدودا ۲ میلیارد دلار تخمین زده شده است .

مهمترین مزیت استفاده از لوازم آرایشی داخلی سازگار این مواد با شرایط آب و هوایی ایران و ساختاز ژنتیکی ما ایرانیان می باشد.

اهمیت چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی :

خواه شما دارای پیشرفته ترین و به روز ترین خط تولید لوازم آرایشی باشید و یا دارای یک کارگاه تولید محصولات مراقبتی و بهداشتی باشید جهت روانه کردن محصولات خود به بازار نیاز به چاپ اطلاعاتی روی لوازم آرایشی و بهداشتی خواهید داشت، اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید و انقضا .
همانطور که همه ما میدانیم محصولات مرتبط با صنایع آرایشی و بهداشتی به صورت مستقیم با سلامت و بهداشت افراد در ارتباط میباشد.

به همین دلیل است که چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی هنگام تولید برای مصرف کنندگان بسیار اهمیت خواهد داشت و باعث میشود که اشخاص محصولی که در بازه زمانی مصرف هستند را تهیه نمایند .

متاسفانه در هنگام خرید لوازم آرایشی به تاریخ مصرف آن بی تفاوت هستیم غافل از اینکه چه عوارض و پیامدهایی را به همراه خواهد داشت .

تاریخ مصرف لوازم آرایشی بر اساس اصول علمی تعیین می شود محصولات آرایشی دارای مواد محافظت کننده ایی هستند که ازتکثیر میکروب ها در مدت زمان معینی پیشگیری میکند و زمانی که تاریخ مصرف  بگذرد  اثر این مواد محافظت کننده از بین می رود که باعث رشد میکروب ها و قارچ ها می شود .

محصولاتی که شما جهت چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده مینمایید مختلف هستند محصولاتی نظیر بطری های شیشه ای، دستمال کاغذی، قوطی های فلزی، ظروف پلاستیکی، بسته بندی های صابون و تیوپ های خمیر دندان میباشند که شما با استفاده از دستگاه های جت پرینتر آرین بهرنگ هیچ گونه مشکلی جهت چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی نخواهید داشت .

دستگاه جت پرینتر شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم جهت چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی :

شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم با سابقه ایی دیرینه در زمینه تولید انواع جت پرینتر متناسب با میزان تولید و نوع محصول و بودجه شما بهترین و با کیفیت ترین جت پرینت را به شما ارایه میدهد .

تمامی جت پرینتر های این شرکت دارای ۲ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد و با استفاده از بهترین و کارآمد ترین پرسنل پشتیبانی ۲۴ ساعته در راستای رفع نیازهای تمامی مشتریان گام بر میدارد .

هدف اصلی ما ارائه بهترین ماشین آلات با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به مشتریان عزیزمان می باشد تا بتوانید به آسانی عملیات چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی را انجام دهید .

شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم به روز ترین و سازگارترین دستگاه را برای ارزش بخشیدن به برندتان به شما ارائه خواهد داد و شما میتوانید جهت سفارش دستگاه جت پرینتر جهت چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *