جت پرینتر

نمایندگی فروش جت پرینتر در کرمان

فروش جت پرینتر در کرمان

با خرید جت پرینتر در کرمان از شرکت آرین بهرنگ، لذت یک انتخاب خوب را تجربه کنید.

فروش جت پرینتر در کرمان

گذری بر شهر بزرگ کرمان :

کرمان پهناورترین استان ایران که در جنوب شرقی ایران قرار دارد این استان با دارا بودن ۱۱ درصد از وسعت ایران به عنوان اولین استان پهناور ایران بوده است استان کرمان نهمین استان پرجمعیت کشور محسوب می شود که ارتفاعات آن دنباله رشته کوه های مرکزی ایران است این ارتفاعات به دلیل دارا بودن ارتفاعی بیش از ۴۰۰۰ متر بهشت کوهنوردان نامیده می شود .

از شهر های مهم استان کرمان میتوان به جیرفت ، هرمز ،نرماشیر ، زرند و بم اشاره کرد .

آثار تاریخی و گردشگری کرمان :

باستان شناسان بر این باورند که آثار تاریخی این استان به زمان قبل از میلاد برمیگردد این آثار شامل : قلعه کمر مرج ،عمارت موسی خانی ،دژهای ساسانی ، غار ایوب دهج ، ارگ تاریخی بم ،بازار بزرگ کرمان ، ارگ راین ، تپه یحیی ،روستای تاریخی دستکند میمند ،خانه صمد خانی ، آتشکده آذریغ از جمله آثار تاریخی کرمان است به همین دلیل است که کرمان را شهر گهواره تمدن نامیده اند .

صنایع و معادن :

صنایع این استان به دو گروه  دستی و ماشینی تقسیم می شوند .

صنایع دستی :

 صنایع دستی شامل پته ، ترمه ، قالی بافی ، جاجیم بافی ،گلیم بافی خورجین بافی از جمله صنایع رایج در این استان می باشند که از رونق سابق برخوردار نیستند .

نمونه ارزشمندی از صنایع دستی کرمان فرش است که به دلیل قیمت بالا و عدم توانایی خرید از رونق سابق برخوردار نیست .

فرش:

فرش هنر ارزنده و بی نظیری در استان کرمان است که یک فرش نتیجه پنجه های  قالیبان و هنرمندان این استان است هنری که در مقیاس بزرگ به نمایش گذاشته میشود فرش این استان با نام تجاری فرش کرمان از شهرت بالایی برخوردار است .

فروش جت پرینتر در کرمان

صنایع ماشینی :

صنایع ماشینی شامل :

کارخانه کاغذ سازی ، لاستیک سازی ،نوشابه سازی ، سیمان سازی ، مواد غذایی ،پزشکی، مس و زغال سنگ اشاره کرد.

معدن این استان در تامین مواد اولیه دیگر صنایع نقش ارزنده به عهده دارند تعداد زیادی از معادن این استان چرخ صنعت کشور را حرکت در می آورند به عنوان مثال معدن زغال سنگ استان کرمان در شهرستان کوهبنان بزرگترین معدن زغال سنگ کشور می باشد که سنگ معدن بخش عظیمی از زغال سنگ کارخانه ذوب آهن اصفهان را تامین میکند .

صنایع لاستیک سازی :

صنعت لاستیک سازی در استان کرمان بزرگترین صنعت لاستیک سازی بعد از ترکیه است که در سال ۱۳۶۳ به عنوان نخستینشرکت لاستیک سازی در ایران تاسیس گشته است .

گلاب و عرقیجات :

کارخانه تولید گلاب زهرا اولین کارخانه تولیدی گلاب است که موفق به دریافت گواهینامه ارگانیک در تولید گلاب و روغن گل است و به عنوان  بزرگترین صادرکننده گلاب در ایران می باشد .

صنایع پزشکی :

اولین تولید کننده صنایع پزشکی در سال ۱۳۵۱ در استان کرمان است که این کارخانه در ابتدا با ۲۵ قلم و هم اکنون با بیش از ۸۵ قلم در حال فعالیت است و اکنون با ظرفیت بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ قطعه در سال در حال فعالیت است .

کشاورزی :

به همت تمام کشاورزان این استان موجب شده تا این استان بیشترین صادرات غیر نفتی را به خود اختصاص دهد .باغات این استان ۱۷ درصد از اراضی باغ های کشور را به خود اختصاص داده اند که سطح زیر کشت مرکبات این استان ۱۰۷۴۸ هکتار برآورد شده است که حایزاهمیت است و توانسته  رتبه سوم کشور را به خود اختصاص دهد . .دو شهر جیرفت و کهنوج به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی و وجود منابع ارزشمند خاک و آب و پیوستگی شرایط آب و هوایی موقعیت خاصی یافته اند و به همین دلیل است که جیرفت را هند ایران نامیده اند .

شهرستان های جیرفت ، سیرجان ، رفسسنجان در بزرگترین مراکز پسته در دنیا می باشند و بهترین و مرغوب ترین خرمای ایران در شهرستان بم تولید میشود .

زیره سیاه بافت که در پارک ملی و کوه شاه می روید معطرترین و ارزشمند ترین زیره کرمان است زیره ایی مرغوب که تنها در کرمان یافت می شود .

سوغاتی های استان کرمان :

پسته رفسنجان و سوهان زرند و نان شهر بابک که ثبت ملی رسیده است و  قورمه گوسفندی و لبنیات و عسل پنیر مشکی کشک و دوغ زرد و سل، نان تیرو، نان سیرو و انواع نان کماج، عرقیجات معطر لاله زار و زیره کرمان و قاووت و حنا و کلمبه مسقطی و کماج و کرمانی از خوشمزه ترین فالوه نزد کردشگران است . فالوده مهمترین محصولات صادراتی استان کرمان پسته و خرما می باشند این دو محصول از مرغوبیت و اهمیت بالایی نزد سایر کشور ها برخوردار هستند .

صادرات پسته :

تولید  پسته در استان کرمان و استخراج آب از دل کویر و نبرد انسان با باد و طوفان و دما و این همه تلاش و ذکاوت برای روییدن این محصول و سرانجام فروش و صادرات این محصول تجربه ایی بالاتر از علم کشاورزی است تجربه ایی که نتیجه آن جایگاه خاصی است.که اکنون در صنعت صادرات پسته داریم .

صادرات خرما :

صادرات خرما یکی از مهمترین و بزرگترین و پرسودترین صادرات های کشورمان صادراتی که به هیچ عنوان از آن نمیشه گذشت .

شهری با این همه محصول که نظیر آن در هیچ جای دنیا نیست محصولاتی که بخش عمده ایی از صادرات کشور  را تامین میکنند .

بدیهی است برای صادرات این محصولات و حتی مصرف داخلی نیازمند بسته بندی شکلیل و وجود تاریخ تولید و انقضا و قیمت بر روی محصولات می باشد .
همانطور که میدانید برای درج اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید و انقضا روی محصولات مختلف به دستگاه های جت پرینتر نیاز میباشد .
وظیفه دستگاه های جت پرینتر چاپ اطلاعات محتلف روی انواع محصولات میباشد .
اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید ، انقضا ، قیمت ، لوگو ، بارکد و …
به این نکته نیز باید دقت داشته باشید که دستگاه های جت پرینتر مدل های مختلفی را شامل میشوند و شما باید با تحقیق کامل و دریافت مشاوره مناسب سعی بر خرید دستگاهی داشته باشید که قادر به برطرف کردن نیاز شما باشد .

شرکت ارین بهرنگ سیاه قلم با  بهره گیری از مهندسین و متخصصین بومی و الهام از تکنولوژی روز دنیا جهت افزایش کیفیت چاپ و بسته بندی محصولات کارخانجات در واحد های تولیدی ، تولیدات خود را در سراسر میهن و بازارهای صادراتی کشورهای هم جوار عرضه می دارد .

 آنچه ما را از سایر رقبا متمایز میکند حساسیت همیشگی ما نسبت به ارایه  بهترین و با کیفیت ترین محصول برای مشتریان می باشد .

این شرکت با توجه به نیاز مشتریان بهترین و با کیفیت ترین دستگاه خود را به شما ارایه می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *