کارتریج

ویژگی های کارتریج مایلن جت پرینتر

کارتریج مایلن

HPکارتریج مایلن ۲۷۰۶ اورجینال

با بالا رفتن هزینه جوهر و مواد مصرفی در جت پرینترها، متاسفانه شاهد افزایش روزافزون افراد و یا شرکت های سودجو هستیم که کارتریج های پر شده و یا شارژی و یا حتی کارتریج های غیر اورجینال را به جای کارتریج مایلن اورجینال با مبالغ گزاف به فروش می‌رسانند.

کارتریج جت پرینتر Solujet 2706 

یکی از بهترین کارتریج های جت پرینتر اورجینال بوده که تحت لیسانس شرکت HP میباشد و زمان خشک شدن آن بسیار سریع بوده و از کیفیت چاپ بالایی برخوردار است اما باید توجه کنید که نمونه اصل آن را خریداری کنید چرا که نمونه های تقلبی زیادی در بازار وجود دارد.

حال از کجا بفهمیم کارتریج جت پرینتری که می‌خریم اورجینال است یا غیر اورجینال؟

مشخصات کارتریج اورجینال جت پرینتر

۱. حتما از فروشندگان معتبر جت پرینتر و یا کارتریج را خریداری کنیم و از شرکت واسط و یا افراد سودجو خرید نکنید.

۲. علاوه بر اینکه فروشنده جت پرینتر و کارتریج باید معتبر باشد چه بهتر که واردکننده مستقیم نیز باشد چرا که اضافه شدن واسطه ها هزینه شما را بالا خواهد برد.

پس دقت کنید از واردکننده مستقیم و یا نمایندگی رسمی کارتریج و یا جت پرینتر ،مورد نظر خود خرید کنید در صورت نیاز شما، فروشنده موظف به ارائه برگه سبز گمرکی و یا ارائه مدارکی مبنی بر اورجینال بودن کالا است.

۳. کارتریج مایلن اورجینال دارای برند مشخص، کد فنی، بسته بندی خاص.تاریخ تولید،سری ساخت می‌باشد.

۴. علاوه بر نکات بالا کارتریج مورد نظر باید فاقد هر گونه خط و خش در ظاهر نیز باشد

۵٫ نازل های کارتریج اورجینال از دو ردیف سوراخ های سوزنی شکل تشکیل شده که با چشم قابل رویت است اما در کارتریج های غیر اورجینال این سوراخ ها به شکل خط مستقیم می باشد.

 

۶٫ بسته بندی کارتریج های پایه الکل اورجینال بصورت آلومینیمومی وکیوم شده می باشد.

۷٫ لبه های لیبل روی کارتریج اورجینال بصورت گوشه گرد هست اما در کارتریج غیر اورجینال لبه ها تیز هستند (البته این گزینه قابل تقلب می باشد)

همچنین موردهای متنوع دیگری وجود دارد که در یک ویدئو خدمت شما توضیح داده شده است.

افزون بر همه نکات گفته شده به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مشتریان عزیز فیلم توضیحات تکمیلی جهت شناسایی کارتریج جت پرینتر اورجینال آماده شده که در ذیل توجه شما را به تماشای آن جلب میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *