جت پرینتر

نمایندگی رسمی فروش تاریخزن و جت پرینتر در شیراز

جت پرینتر در شیراز

با خرید جت پرینتر در شیراز از شرکت آرین بهرنگ، لذت یک انتخاب خوب را تجربه کنید.

نماینده رسمی فروش جت پرینتر در شیراز با بیش از ۱۰ سال سابقه در فروش انواع جت پرینترهای دستی و اتوماتیک.

جت پرینتر چیست؟

یکی از دستگاه‌هایی که در بیشتر واحدهای تولیدی کاربرد دارد، دستگاه تاریخ‌زن یا جت پرینتر است. از این دستگاه معمولا برای چاپ تاریخ تولید و انقضا و قیمت بر روی بسته‌بندی محصولات و کالاها استفاده می‌شود.

این دستگاه ها در صنایع گوناگون از جمله صنایع غذایی، دارویی، قطعه سازی خودروها، محصولات بهداشتی و آرایشی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کالاها و محصولات گوناگون در ابعاد و اشکال مختلف تولید و عرضه می‌شوند. همچنین جنس و رنگ سطوح روی محصولات متفاوت است و برخی از آن­ها دارای بسته‌بندی و برخی دیگر بدون بسته­‌بندی هستند. به همین دلیل جت پرینترها باید قابلیت چاپ روی انواع سطوح با ابعاد مختلف را دارا باشند.

 

جت پرینتر در شیراز

شرکت آرین بهرنگ، انواع جت پرینتر را با قابلیت چاپ روی کالاهای با سطوح و ابعاد مختلف تولید و عرضه می‌نماید.

نمایندگی رسمی فروش جت پرینتر در شیراز با ارائه مشاوره رایگان، شما را در انتخاب نوع جت پرینتر متناسب با نیازتان راهنمایی خواهد کرد.

انواع جت پرینتر

تولید جت پرینتر در شیراز در انواع و مدل­‌های مختلفی انجام می‌شود. به طور کلی دو نوع جت پرینتر بر حسب نوع کاربرد آن ساخته می‌شود که عبارتند از:

جت پرینتر دستی
جت پرینتر دستی
جت پرینتر اتوماتیک
جت پرینتر اتوماتیک

جت پرینتر دستی (متحرک)

یکی از انواع جت پرینترها که برای چاپ روی محصولات با ابعاد بزرگ و تعداد کم مناسب می‌باشد، جت پرینتر دستی است.

جت پرینتر دستی، دارای وزن سبک بوده و یک شخص می‌تواند آن را بر روی محصول حرکت داده تا چاپ اطلاعات روی محصول انجام شود.

برای واحدهای تولیدی کوچک استفاده از جت پرینترهای دستی توصیه می‌شود. تیراژ تولید محصول در این واحدها معمولاً کمتر از ۱۰۰۰ عدد در روز است.

برخی از واحدهای تولیدی مانند صنایع ساخت لوله، به دلیل ابعاد بزرگ محصولاتشان نمی‌توانند آن‌ها را روی نوار نقاله قرار دهند. لذا برای اینگونه محصولات فقط و فقط باید از جت پرینترهای دستی استفاده نمود.

جت پرینتر صنعتی اتوماتیک (ثابت)

یکی دیگر از انواع جت پرینترها، جت پرینترهای صنعتی اتوماتیک هستند. این نوع از جت پرینترها بر روی یک پایه‌ی ثابت قرار می‌گیرند.

برای استفاده از این جت پرینترها، محصول مورد نظر باید از مقابل یا زیر جت پرینتر عبور نماید تا عمل چاپ انجام شود.

جت پرینترهای صنعتی اتوماتیک نیز دارای انواع مختلفی هستند که برای واحدهای تولیدی بزرگ با تیراژ بالاتر از ۱۰۰۰ عدد در روز، بسیار کاربرد دارند. بهتر است جت پرینترهای صنعتی اتوماتیک برای محصولاتی که دارای اشکال نامنظم با سطوح ناصاف و ابعاد کوچک هستند، مورد استفاده قرار گیرند.

اطلاعاتی که می توان با جت پرینتر چاپ کرد

به طور کلی هرگونه نوشته یا تصویر را می‌توان به وسیله جت‌پرینترها بر روی اجناس و محصولات تولیدی چاپ نمود. اما معمولاً چاپ اطلاعاتی مانند لوگو یا نشان شرکت، قیمت محصول، تاریخ تولید و انقضا، چاپ بارکد، چاپ سری ساخت، چاپ کد QR و چاپ کد، محصول توسط انواع دستگاه‌های جت پرینتر انجام می‌شود.

چاپ روی لوله پلیمر
چاپ روی بسته بندی ترشیجات

به عنوان مثال، اگر بخواهید اطلاعات را روی یک لوله فلزی چاپ کنید، می توانید تمام متن را در یک خط با سایز بزرگ قرار دهید.

اگر روی محصول، یک فضای کوچک برای چاپ وجود داشته باشد، باید اطلاعات را در سه یا چهار خط و با سایز کوچکتر قرار داد. همگی این قابلیت ها در جت پرینترهای دستی و اتوماتیک شرکت آرین بهرنگ وجود دارد.

 

کلیه محصولات آرین بهرنگ دارای دو سال گارانتی بدون قید و شرط و ۱۵ سال خدمات پس از فروش است.

 

کدام نوع جت پرینتر بهتر است، دستی یا صنعتی؟؟؟

در پاسخ به این سؤال که “جت پرینتر دستی بهتر است یا صنعتی؟” باید گفت که هر یک از این دو نوع جت پرینتر، دارای مزایا و قابلیت‌های ویژه‌ای هستند که هر کدام از آن‌ها را برای کاربرد خاصی بهینه نموده است.

به عنوان مثال جت پرینتر دستی برای چاپ روی محصولاتی که دارای ابعاد بزرگ هستند مناسب است در حالی که جت پرینتر صنعتی برای چاپ روی اجناسی که دارای ابعاد کوچک و سطح خمیده و ناهموار هستند مناسب است.

لذا پیشنهاد ما این است که برای مشاوره خرید جت پرینتر در شیراز به طوری که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان، در مورد انتخاب بهترین نوع جت پرینتر، راهنمایی لازم را در اختیارتان قرار دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *