جت پرینتر

نمایندگی رسمی فروش جت پرینتر در تهران

خرید جت پرینتر در تهران

با خرید جت پرینتر در تهران از شرکت آرین بهرنگ، لذت یک انتخاب خوب را تجربه کنید.

بزرگترین شهر و کانون اقتصادی ایران، پایتخت آن، تهران است. تهران اولین و بزرگترین منطقه صنعتی ایران است به همین دلیل مشاغل مختلف در زمینه های متفاوت در این منطقه فعال هستند. طبق آخرین آمارها، تهران حدود یک چهارم تولید ناخالص داخلی ایران را برعهده دارد و نقش مهمی در اقتصاد ایران دارد.این شهر در بخش کشاورزی و معادن دارای رتبه های حائیز اهمیت می باشد.

تهران ، شهری با قدمت کهن است که حدود ۳۵۰۰ جاذبه گردشگری دارد ودارای جاذبه های گردشگری مختلفی چون تاریخی، مذهبی، طبیعت گردی و … می باشد. مجموعه این جاذبه ها همیشه با اولویت نگاه به گردشگران داخلی بوده است.از شاخص ترین سوغات و صنایع دستی تهران، شیشه گری، صنایع دستی، چوبی، معرق، سنگ و چرم است. سوغات و صنایع دستی تهران که دربرگیرنده ارزش های فرهنگی و هنری بسیاری است، در توسعه فرهنگی و اقتصادی و رشد گردشگری نیز موثر است.

با توجه به اینکه تهران بزرگترین قطب صنعتی ایران بوده و علاوه بر آن دارای جاذبه های گردشگری متنوعی نیز است حجم تردد و رفت و آمد افراد از شهرهای دیگر به تهران بسیار زیاد است. این مسئله باعث شده است برای اسکان مسافران هتل، سوئیت، مسافرخانه و اقامتگاه های بوم گردی مختلفی راه اندازی شود که خدمات گوناگونی را به مسافران عرضه می کنند تا مسافران تجربه خوبی از اقامتشان در این شهر داشته باشند.

موقعیت  و جایگاه تهران از نظر صنعت و گردشگری باعث شده واحد های تولیدی و خدماتی زیادی در این شهر و استان شکل گرفته و در حال فعالیت باشند.

واحدهای تولیدی و صنعتی در کنار فعالیت ها و تولیدات خود به مواردی جهت بهبود کار و محصولاتشان نیاز دارند. برای مثال بنا به  بخشنامه ای از طرف سازمان غذا و دارو  در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده در خصوص درج تاریخ تولید و انقضا بر روی برچسب محصولات خوراکی و آشامیدنی، تولیدکنندگان را ملزم به چاپ این اطلاعات به روی محصولات خود با شرایط زیر می کند.

۱- تاریخ تولید و انقضاء از نظر فونت نوشتاری و سایز کاملا خوانا و درشت باشد.

۲- در معرض دید مصرف کننده به نحوی درج شود که واضح و قابل رویت باشد.

۳-  از نظر رنگ، مخالف رنگ زمینه و کاملا متمایز و مشخص باشد.

حال این سوال پیش می آید که تاریخ تولید و انقضا دقیقا چه چیزی را نشان می دهد؟

معمولا همه ما به تاریخ تولید و انقضا محصولات رجوع میکنیم، تا چک کنیم که محصول را نگه‌ داریم یا دور بریزیم. با این حال، تاریخی که روی محصولات خوراکی مانند نان یا شیر می‌بینید الزاما به‌معنی سالم یا فاسدبودن آنها نیستند.

در واقع این تاریخ به شما می‌گوید که محصول غذایی تا چه هنگام بهترین مزه ، بافت و کیفیت خود را حفظ می‌کند. درج این اطلاعات نشان دهنده  بهترین زمان برای مصرف محصولات است.

جت پرینتر چیست؟

یکی از دستگاه‌های پرکاربرد تولیدی ها و واحدهای صنعتی ، دستگاه تاریخ‌زن یا جت پرینتر است. این دستگاه معمولا تاریخ تولید و انقضا، قیمت، سری ساخت و … را بر روی بسته‌بندی محصولات و کالاها چاپ می زند.

جت پرینتر یا چاپگرصنعتی در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی،صنایع دارویی، قطعه سازی خودروها، محصولات بهداشتی آرایشی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

واحدهای صنعتی و تولیدی کالاها و محصولاتشان را در ابعاد و اشکال مختلف تولید و عرضه می‌کنند. به همین دلیل جنس و رنگ سطحی محصولات نیزمتفاوت است. برخی از آن­ها دارای بسته‌بندی و برخی دیگر بدون بسته­‌بندی هستند.در نتیجه جت پرینترها باید قابلیت چاپ روی انواع سطوح با ابعاد مختلف را دارا باشند.

از دستگاه جت پرینتر یا تاریخ­زن برای چاپ اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت،سری ساخت و… به روی محصولات و تولیدات صنایع و تولیدیهای مختلف استفاده می شود.

فروش انواع تاریخ زن و جت پرینتر در تهران با گارانتی و خدمات پس از فروش

شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم  با بیش ۱۵ سال سابقه در زمینه تولید، فروش، تعمیر و نگهداری انواع جت پرینتر آماده خدمت رسانی به تولیدکنندگان و صنایع مختلف می باشد. 

آرین بهرنگ در طی این سال‌ها با تولید و ارائه بهترین و باکیفیت ترین جت پرینترها و خدماتی همچون تعمیر، نگهداری، تامین مواد و قطعات اولیه توانسته است اعتماد مشتریان را در سراسر ایران به خود جلب نماید.

انواع خدمات شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم در تهران

  • تولید و فروش انواع دستگاه جت پرینتر و تاریخ زن  با ۲۴ ماه گارانتی و ۱۸۰ ماه خدمات پس از فروش
  • ارزان ترین و مناسبترین قیمت جهت خرید جت پرینتر متناسب با بودجه شما
  • مشاوره رایگان ۲۴ ساعته جهت خرید دستگاه
  • تامین قطعات و موارد مصرفی از جمله انواع کارتریج ، جوهر رنگی و قطعات مورد نیاز تعمیردستگاه
  • راه اندازی و آموزش کار با جت پرینتر

انواع جت پرینتر

جت پرینتر در تهران در انواع و مدل­‌های مختلفی تولید می شود. بر حسب نوع کاربرد، جت پرینتر در دو نوع تولید و ساخته می‌شود که عبارتند از:

جت پرینتر دستی (متحرک)

جت پرینتر صنعتی (ثابت)

جت پرینتر دستی (متحرک)

جهت چاپ روی محصولات با ابعاد بزرگ و تعداد کم، جت پرینتر دستی گزینه مناسبی است. این جت پرینترها بسیار سبک بوده و اپراتور می‌تواند به راحتی  آن را بر روی محصول حرکت داده و اطلاعات را چاپ بزند.

تیراژ تولید محصول در تولیدی ها و واحدهای تولیدی کوچک معمولاً کمتر از ۱۰۰۰ عدد در روز است. به همین دلیل جت پرینترهای دستی کاربرد فراوانی در این واحدها دارند.

برای چاپ روی بعضی از محصولات مانند لوله، فقط و فقط باید از جت پرینترهای دستی استفاده نمود. این محصولات به دلیل ابعاد بزرگشان روی نوار نقاله قرار نمیگیرند در نتیجه برای چاپ روی آنها از جت پرینترهای دستی استفاده می شود.

جت پرینتر صنعتی اتوماتیک (ثابت)

وقتی از جت پرینتر صنعتی اتوماتیک برای چاپ روی محصول استفاده می کنیم، محصول و کالای ما باید از مقابل یا زیر دستگاه عبور کند تا عمل چاپ انجام شود.

این چاپگرهای صنعتی دارای انواع مختلفی هستند و برای واحدهای تولیدی بزرگ که تیراژ بالاتر از ۱۰۰۰ عدد در روز دارند، بسیار مناسب است. جت پرینترهای صنعتی اتوماتیک برای محصولاتی دارای اشکال نامنظم با سطوح ناصاف و ابعاد کوچک مورد استفاده قرار گیرند.

نمایندگی آرین بهرنگ سیاه قلم در تهران، از جمله نمایندگی های فعال و به نام ارائه دهنده جت پرینتر دستی، صنعتی و خط کامل بسته بندی تخم مرغ در ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *