جت پرینتر

نمایندگی رسمی فروش جت پرینتر در قم

با خرید جت پرینتر در قم از شرکت آرین بهرنگ، لذت یک انتخاب خوب را تجربه کنید.

قم شهری بزرگ است که در ۱۲۰ کیلومتری جنوب تهران قرار دارد. این شهر در کنار رودخانه قمرود و در دشت قم واقع شده.

 قم به‌عنوان پایتخت مذهبی ایران و پایتخت فرهنگی شیعیان جهان پس از تهران و بزرگ‌ترین مرکز نشر انواع کتب دینی در خاورمیانه نیز شناخته می‌شود. ضمنا این شهر از شهرهای مهاجرپذیر ایران است که از جمله مزیت های بالقوه این شهر محسوب می شود.

استان قم فرصت‌ها و ظرفیت‌های زیادی دارد که اگر برنامه‌ ای جامع و بازه زمانی مشخص داشته باشند، پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای را در زمینه های مختلفی مانند تولید خواهد داشت.

وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران در قم ، این شهر را برای اکثر مردم ایران و توریست ها به شهری مذهبی تبدیل کرده است. استان قم  برای افراد متخصص و اهل فن، چهارراه مواصلاتی و قلب کشورمحسوب می شود و دارای ظرفیت های انسانی و صنعتی زیادی است که می شود فرصت های بسیاری  را در زمینه تولید و اشتغال ایجاد کرد. 

ظرفیت‌های خاص و قابل‌توجه این استان برای پیشبرد اهداف تولید در راستای موفقیت، بسیار درخور و شایسته است و با برنامه‌ریزی جامع می‌توان زمینه‌سازی یک جهش بزرگ در زمینه تولید را به وجود آورد.

ظرفیت‌های اقتصادی استان قم

استان قم به دلیل نزدیک بودن به پایتخت،قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی،وجود شهرک‌های صنعتی متعدد و … به منطقه ای بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری و حضور فعالان اقتصادی تبدیل شده است.

از طرفی وجود شهرک‌های صنعتی مانند شکوهیه و محمودآباد و سلفچگان با برخورداری از زیرساخت‌های مناسب باعث رشد بیش واحدهای صنعتی در این استان شده است.

تولیدهای صنعتی:

 استان قم در تولید محصولات مختلف در صنایع گوناگون مانند نفت، گاز، لوازم‌خانگی و مواد خوراکی شناخته شده است. در همین راستا صنعت لوازم‌خانگی و محصولات پتروشیمی روند توسعه و رشد خوبی را طی می کنند و ظرفیت‌های بسیاری در این بخش وجود دارد.

صنایعی که در شهر قم فعال هستند :

  • صنایع خودروسازی
  • لوازم‌خانگی
  • پوشش ساختمان‌ها، ورق‌های رنگی، ورق‌های گالوانیزه
  • صنایع بسته‌بندی مانند رنگ‌روغن‌های صنعتی
  •  کنسروسازی
  •  فرش
  • معادنی مانند طلا و مس و منگنز
  • کشاورزی
  • شیلات
  • دامپروری

اکثریت این صنایع محصولاتی را تولید و روانه بازار می کنند که مایحتاج روزانه مردم محسوب می شوند. این محصولات جهت ارائه به بازار و مصرف ، مراحلی را باید طی کنند تا مصرف کنندگان بتوانند به آن محصولات اعتماد کرده و خریداری کنند.

یکی از این مراحل چاپ و درج تاریخ تولید ، انقضا، قیمت،سری ساخت، لوگو، بارکد، برند ، جدول ارزش غذایی و … روی محصولات صنایع مختلف می باشد. چاپ و درج این اطلاعات روی سطوح مختلف ودر ابعاد گوناگون توسط جت پرینترهای صنعتی و اتوماتیک انجام می شود. این جت پرینتر ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که با توجه به نوع محصول و جنسی که روی آن قرار است عمل چاپ انجام شود، توسط تولیدکنندگان تهیه می شوند.

حال ممکن است سوالی در ذهن مخاطبان ایجاد شود که ، جت پرینتر چیست؟

جت پرینتر چیست؟

جت پرینتر، تاریخزن یا همان قیمتزن ، نوعی پرینتر جوهر افشان است که از آن در صنایع گوناگون جهت چاپ سریع اطلاعات متغیر محصول مانند تاریخ تولید،تاریخ انقضا ، سری ساخت ، بارکد و.. بر روی محصول یا بسته بندی آن و سطوح مختلف ، استفاده می شود.

جت پرینترها درکل به دو دسته جت پرینتر دستی و جت پرینتر اتوماتیک یا ثابت تقسیم می شوند .که کارگاه ها ، تولیدی ها و کارخانجات و صنایع گوناگون با توجه به محصول وکالای خود، از این جت پرینترها می توانند جهت چاپ اطلاعات موردنظر استفاده نمایند.

شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم تولیدکننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر دستی و اتوماتیک و خط کامل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بسته بنده تخم مرغ ، آماده خدمت رسانی به تولیدکنندگان محترم شهر قم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *