جت پرینتر

نمایندگی رسمی فروش جت پرینتر در مازندران و ساری

خرید جت پرینتر در مازندران و ساری

با خرید جت پرینتر در مازندران و ساری از شرکت آرین بهرنگ، لذت یک انتخاب خوب را تجربه کنید.

یکی از متراکم ترین و پرجمعیت ترین استان های کشور ،  استان مازندران به مرکزیت شهر ساری می باشد. این استان از یک سو ساحل بزرگترین دریاچه جهان می باشد و از سوی دیگر در همسایگی با قله دماوند مرتفع ترین قله آتشفشان ایران و آسیا  قرار دارد. به موقعیت جغراقیایی کم نظیر مذکور، مجاورت با  تهران، پایتخت و بزرگترین کلانشهر ایران و نزدیکی به کشورهای مجاور دریاچه خزر از جمله ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و آذربایجان را نیز علاوه کنید تا  مناسب بودن این موقعیت بیش از پیش به چشم آید.

از مزیت های این موقعیت جغرافیایی خاص می توان به امکان دسترسی سریع این استان به کشورهای در مجاورت دریای خزر از طریق حمل و نقل دریایی بنادر مهم از جمله فریدونکنار، امیر آباد، نوشهر و … اشاره کرد. علاوه بر حمل و نقل دریایی، حمل و نقل هوایی از طریق فرودگاه های بین المللی ساری، نوشهر و رامسر و حمل و نقل ریلی از طریق اتصال به راه آهن سراسری ایران نیز برای این استان به راحتی امکان پذیر می باشد.

ورزش در این استان از دیرباز همواره مورد استقبال مردم بوده است. مازندران قطب کشتی جهان و جویبار پایتخت کشتی ایران می باشد که قهرمانان زیادی در سطح جهانی و المپیک به دنیا معرفی کرده است. این استان علاوه بر کشتی، در ورزش والیبال نیز از استعداد های پرشماری برخوردار است. باشگاه والیبال کاله مازندران یکی از پرافتخارترین باشگاه های والیبال لیگ برتر کشور است. در میان شهر های این استان آمل بعنوان یکی از قطب های اصلی والیبال کشور شناخته می شود. محبوب ترین ورزش ایرانیان، فوتبال نیز در این استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و بسیاری از بازیکنان توانمند فوتبال کشور مازنی هستند. باشگاه نساجی مازندران از  ریشه دارترین و یکی از پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال کشور و از بازیکن ساز ترین باشگاه ها می باشد.

میراث فرهنگی و آمار دانش آموخته دانشگاهی بالا نیز از دیگر منابع این استان می باشد. جالب است بدانید مازندران با سوادترین استان کشور است و همواره در دسته ی استان های با بالاترین سطح امید به زندگی نیز قرار دارد.

همین دسترسی به زیرساخت های ارتباطی و دارا بودن منابع انسانی با دانش و امید بالا، به همراه شرایط آب و هوایی معتدل، اراضی حاصلخیز و طبیعت سرسبز منجر به توسعه این استان در صنعت گردشگری، کشاورزی، تجاری ، صنعتی و ارتباطات شده است.

در رابطه با صنایع سنگین و مادر استان می توان به نیروگاه نکا، دیزل سنگین ایران؛ خودروسازی خزر، نساجی مازندران، ، سیمان مازندران، زرین سوله و کشاورزی روماک و … اشاره کرد که مهم ترین تولیدی های پایه صنعتی و خدماتی استان به شمار می آیند.

در صنعت غذایی در حال حاضر ۴۵۰ واحد تولیدی وجود دارد در گروه های فراورده های لبنی ، قند و شکر، فراورده های گوشتی، روغن، بسته بندی ، کنسرویجات، فراورده های آردی، نوشیدنی،کشتارگاه طیور و … فعالیت دارند.

به طور کلی تولید در استان مازندران به دو دسته ی خرد و کلان تقسیم بندی می شود. در بخش تولید کلان،  کارخانه های بزرگی در این استان مشغول به فعالیت هستند که زمینه فعالیت آنها با توجه به داشته های استان می باشد. از جمله کارخانه های برتر استان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرکت کاله آمل
  • شرکت لبنی دوشه آمل
  • شرکت صنعتی بهشهر
  • شرکت صنایع فولاد مازندران
  • شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

در کنار صنایع تولیدی بزرگ استان، صنایع تولیدی کوچک و نیمه صنعتی زیادی نیز در استان مازندران وجود دارد که  در راستای درآمدزایی و کارآفرینی نقش بسیار مهمی را دارا هستند. ازجمله ی آنها  سبدسازی، تولید درب ضد سرقت، تولید انواع پوشش سقف، درب و پنجره  upvc، تولید قطعات صنعتی، ماشین سازی  و تولید مبلمان و کالای خواب می باشد.

کسب و کارهای خانگی نیز در این استان بسیار رایج است. از جمله ی این مشاغل خانگی، قالیبافی، تولید صنایع دستی، آرایشگری؛ شست و شو و اتوکشی و پرورش گل و گیاه، عروسک سازی و …می باشد. همچنین بانوان خوش ذوق این استان در زمینه های آماده سازی و بسته بندی محصولات کشاورزی و محصولات دام و طیور نیز فعالیت های ویژه ای انجام می دهند.

یکی از انواع دستگاه های جت پرینتر، مانند جت پرینتر صنعتی دستگاه هایی هستند که تقریبا در تمامی صنایع برای مارکزنی و چاپ اطلاعات متغیر کاربرد دارد. شرکت دانش بنیان آرین بهرنگ سیاه قلم تولید کننده ی انواع دستگاه های صنعت چاپ و بسته بندی آماده ارائه محصولات خود به صنعتگران استان مازندران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *