جت پرینتر

نمایندگی فروش جت پرینتر در یزد

نمایندگی خرید جت پرینتر در یزد

با خرید جت پرینتر در یزد از شرکت آرین بهرنگ، لذت یک انتخاب خوب را تجربه کنید.

نمایندگی خرید جت پرینتر در یزد :

همانطور که همه ما میدانیم شهر یزد یکی از شهر های شناخته شده در اقصی نقاط دنیا میباشد و بسیاری از گردشگران از کشورهای دور و نزدیک شهر تاریخی یزد را به عنوان مقصد خودشان انتخاب مینمایند.
همین امر دلیل بر این شد که این بار آرین بهرنگ به این شهر تاریخی از زاویه ای دیگر نگاه کند و با ایجاد نمایندگی فروش جت پرینتر در یزد ارائه خدمات به شما مردم خونگرم یزد را دوچندان نماید.

نیم نگاهی به شهر کویری یزد :

  • یزد شهر توریست ها شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا شهر یزد یک انتخاب برای بسیاری از توریست ها و گردشگران به برگزیده شده است؟
    این استان به دلیل معماری تاریخی و ارزشمند و بافت سنتی به عنوان اولین شهر خشتی در میراث فرهنگی به ثبت رسید، لذا همه ساله تعداد زیادی گردشگر را  به خود جذب می کند
    اگر بخواهیم مهم ترین دلایل انتخاب شهر یزد به عنوان مقصد برای گردشگران را ذکر کنیم میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
  • شهر یزد اولین شهر ایران است که به ثبت جهانی رسیده است
  • بسیاری از اقلیت های دینی در شهر یزد سکونت دارند و اماکن مذهبی خودشان را فعال نگه داشته اند، برای مثال محله زرتشتی های یزد تمامی بافت تاریخی خودش را حفظ کرده
  • یکی از شاهکار های اصیل معماری باغ دولت آباد که ثبت جهانی شده است در یزد بنا شده است.
  • اماکن، مراسم و آثار به یادگار مانده و تازه از زرتشتیان به وفور در این استان پهناور دیده می‌شود.
  • بسیاری از آیین های کشور که به دست فراموشی سپرده شده اند برای مثال جشن مهرگان و یا جشن سده در شهر یزد همچنان برگزار میشوند.
  • اگر به شهر یزد سفر کنید به هیچ عنوان نمیتوانید دست خالی برگردید، چرا که نمیتوان نسبت به شیرینی ها و خوراکی های پرآوازه این شهر بی تفاوت بود.

همانطور که میدانید تعدادی از مهمترین صنایع کشور در شهر یزد فعالیت میکنند و از همین رو شهر یزد یکی از پنج شهر صنعتی کشور میباشد.

نساجی پارچه‌های طرح دار و ساده، نساجی فرش، کارخانه های کاشی، معادن سنگ و ذغال سنگ، کارخانه های صنایع غذایی و…. تعدادی از شرکت ها و کارخانه های صنعتی شهر یزد هستند که باعث پیشرفت صنعت این شهر در کشور شده اند .
اگر شما در صنایع گفته شده برای مثال در کارخانه های صنایع غذایی مشغول به کار هستید بدون شک در انتهای خط تولید برای دریافت مجوز وارد کردن محصول به بازار نیاز به چاپ یک سری اطلاعات روی محصول خود خواهید داشت.
اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید و انقضا، چاپ لوگو، بارکد و…

اهمیت وجود تاریخ تولید و انقضا بر روی محصولات:

بدون شک زمانی که شما  قصد خرید یک ماده غذایی را داشته باشید اولین موردی که حین خرید به آن دقت مینمایید زمان تولید و انقضا محصول مورد نظر خودتان میباشد.
وجود تاریخ انقضا بر روی محصولات نشانه کیفیت محصولات می باشد و به افراد کمک میکند تا از بروز مسمومیت غذایی و خرید محصولی بی کیفیت جلوگیری کنند.

از آنجایی که تمامی محصولات نیازمند تاریخ تولید و انقضا و قیمت و… می باشند شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم با طراحی و ساخت دستگاه های جت پرینتر در مدل های مختلف این مشکل را برای شما حل کرده و شما به آسانی قادر خواهید بود با کمک دستگاه های جت پرینتر چه به صورت دستی و چه به صورت اتوماتیک اطلاعات مد نظر خودتان روی انواع محصولات نظیر شیشه، چوب، فلز و …. چاپ نمایید.
امید بر این داریم که با ایجاد نمایندگی خرید جت پرینتر در یزد به سهولت کسب و کار شما هم میهنیان عزیز موثر واقع شویم.

جهت راهنمایی و کسب اطلاعات و خرید جت پرینتر در یزد میتوانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *