جت پرینتر

معرفی نوار نقاله جت پرینتر

معرفی نوار نقاله جت پرینتر

معرفی نوار نقاله جت پرینتر

در جت پرینتر اتوماتیک، نوار نقاله قسمت مهمی از قطعات جانبی محسوب میشود

در واقع نوار نقاله جت پرینتر علاوه بر انتقال محصول به جلو وظیفه حرکت دادن محصول با سرعت ثابت را نیز دارد.

در جت پرینترهای اتوماتیک یکی از مهم ترین قسمت برای رسیدن به چاپ با کیفیت و مطلوب داشتن نوار نقاله ای بدون لرزش و با سرعت ثابت است

چرا که هر گونه لرزش و یا سرعت غیر خطی نوار نقاله، چاپ جت پرینتر را تحت تاثیر قرارداده و کیفیت چاپ جت پرینتر را کاهش خواهد داد.

نوار نقاله جت پرینتر علاوه بر بالا بردن کیفیت چاپ، سرعت پرینت کردن را نیز بالا میبرد و در نتیجه هزینه کارگری را نیز پایین خواهد آورد.

شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم به پشتوانه اینکه نوار نقاله ها و لوازم جانبی جت پرینتر را خود و بی واسطه تولید میکند امکان سفارشی سازی نوار نقاله با قدرت موتور و گیربکس متنوع و در ابعاد با طول و عرض متنوع را دارد.

معرفی نوار نقاله جت پرینتر

فروش ویژه

چه نکاتی را در خرید نوار نقاله جت پرینتر مد نظر داشته باشیم:

*مشخص کردن دقیق ابعاد نوار نقاله اعم از طول و عرض و ارتفاع.
*وزن جسمی که قرار است بوسیله نوار نقاله جت پرینتر حمل شود.چرا که قدرت موتور و گیربکس در قیمت نهایی نوار نقاله تاثیرگذار است.
*جنس بدنه و شاسی نوار نقاله جت پرینتر در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.بسته به اینکه از آهن و یا استیل ساخته شده باشد و ورق فلزی با چه ضخامتی در آن استفاده شده است.

*در خرید نوار نقاله جت پرینتر جنس تسمه نیز مهم است.بسته به نیاز مشتری تسمه در نوار نقاله جت پرینتر میتواند pvc و یا زنجیر مدولار و یا تسمه مدولار استیل باشد.انتخاب هر یک از این موارد در قیمت نهایی نوار نقاله تاثیر گذار است.
*همچنین در نوار نقاله جت پرینتر قابلیت سرعت متغیر با اضافه کردن قطعه‌ای بنام اینورتر امکان پذیر است.در صورت درخواست مشتری امکان اضافه کردن اینورتر امکان پذیر است.

همه نکات بالا در قیمت نوار نقاله تاثیر گذار است.
پیشنهاد ما به مشتریان عزیز استعلام قیمت نوار نقاله جت پرینتر قبل از اقدام به خرید این محصول می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *