جت پرینتر

چاپ روی بشکه

چاپ بر روی بشکه :برای چاپ بر روی بشکه ابتدا نگاهی به مختصر به انواع بشکه می اندازیم :

انواع بشکه

بشکه های پلاستیکی :

ظروفی برای نگهداری مواد جامد یا مایع خطرناک یا غیر خطرناک استفاده می شوند .ظرفیت نگهداری آنها بین ۵۵ لیتر تا ۲۰۰ لیتر می باشد .این بشکه ها مصرف صنعتی دارند و مواد اصلی تشکیل دهنده آن ها پلی اتیلن با چگالی بالا می باشد .

بشکه های پلاستیکی دو نوع هستند :

بشکه های دهانه  بسته  :این نوع بشکه اصولا برای نگهداری راحت تر مایعات استفاده می شوند .

بشکه های دهانه باز : این نوع بشکه اصولا برای نگهداری محولات قالبی استفاده می شوند تا ورود و خروج آن ها راحت باشند .

بشکه فیبری :

این نوع بشکه اصولا برای نگهداری مواد خاصی مانند : چسب ، مواد شیمیایی ، مواد غذایی ، مواد دارویی استفاده می شوند این نوع بشکه دارای دوام بسیار بالایی هستند و ظرفیت بشکه های فیبری تا ۲۵۰ لیتر می باشد .

بشکه های فلزی :

این نوع بشکه اصولا برای نگهداری مایعات خطرناک استفاده می شوند این نوع بشکه دارای دوام بسیار بالایی هستند و حداکثر محافظت را تضمین میکند که استفاده از این نوع بشکه ایمنی را تضمین میکند .

سطل :

این نوع بشکه نسبت به سایر موارد دارای کاربرد بیشتری می باشند آن ها دارای ظرفیت کمتر یعنی حدودا دارای ظرفیت ۴ تا ۵۰ لیتر می باشند .

این نوع ظرف ها به دلیل کارایی بالا از جنس های مختلفی نظیر فیبر ، پلاستیک ، مقوا ، قیبر ، فولاد هستند .این ظروف برای انواع مایعات و سیالات نظیر رنگ استفاده می شوند .

 

اهمیت چاپ :

چاپ بر روی محصول از مراحل مهم و حساس در فرآیند تولید است با انتخاب دستگاه درست برای چاپ هم کیفیت چاپ را میتوان بالا برد هم هزینه های چاپ را به مقدار چشمگیری کاهش داد  .

چاپ یک راه رایگان برای معرفی محصول است و با وجود چاپ است که میتوان تمامی مواردی که برای جلب مشتری و بازار مد نظر باشد را با یک بازاریابی درست به مشتریان عرضه گردد.

اهمیت چاپ بر روی بشکه :

بشکه ها انواع مختلفی دارند که هر مواد تشکیل دهنده آن ها با هم متفاوت است و کاربرد ان ها نیز متفاوت است با استفاده از دستگاه جت پرینتر میتوان اطلاعات  جامعی را از محصول مورد نظر بر روی آن درج کرد.

۱-چاپ برند شرکت (چاپ برند شرکت بر روی بشکه میتواند نماد تبلیغات نیز باشد .)

۲-بر روی بشکه با استفاده از جت پرینتر میتوان اطلاعات کاملی از محصول را درج کرد که با مشاهده آن میتوان از آن محصول به درستی استفاده کرد .

۳-میتوان انواع لوگو و تصویر و …را با استفاده از جت پرینتر با رنگ های مختلفی بر روی بشکه چاپ زد .

۴-میتوان انواع مختلفی از بارکد شامل (خطی ، میله ایی و …) را با استفاده از جت پرینتر بر روی بشکه چاپ زد که نشانگر کیفیت محصول است .

۵-با جت پرینتر میتوان نوشته ها و طرح ها را به صورت خوانا در اندازه های مختلف بسته به اندازه بشکه بر روی محصول چاپ زد .

مزایای استفاده از جت پرینتر آرین بهرنگ برای چاپ بر روی بشکه :

۱-یکی از ویژگی های مهم این جت پرینتر کارایی بالا و کاربرد راحت آن است و به مهارت خاصی نیاز ندارد که به راحتی میتوان از آن استفاده کرد .

۲-متن و چاپ موجود بر روی بشکه دارای کیفیت بالا و از وضوح بسیار بالایی برخوردار هستند .

۳-از ویژگی های برتر جت پرینترهای این شرکت قابلیت انعطاف بالای آن است یعنی قابلیت تغییر در سایز – زبان – فونت – و … را دارد.

۴-هیچ گونه محدودیتی از لحاظ تغییر در رنگ کارتریج وجود ندارد و بسته به رنگ زمینه بشکه  قابلیت محصول قابلیت تغییر دارد.

۵-توانایی چاپ بر روی انواع سطوح  را دارا می باشد .

۶-قیمت پایین و از لحاظ اقتصادی مقرون و به صرفه است .

کلام آخر :

شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم به عنوان حرفه ایی ترین مرکز تخصصی در حوزه جت پرینتر و با اتکا به تیم مجرب طراحی و با بهره گیری از کارآمدترین پرسنل و تکنولوژی روز دنیا توانسته است سهم عمده ایی از رضایت مشتریان را به خود اختصاص دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *