جت پرینتر

نمایندگی رسمی فروش تاریخزن و جت پرینتر در مشهد

خرید جت پرینتر در مشهد

با خرید جت پرینتر در مشهد از شرکت آرین بهرنگ، لذت یک انتخاب خوب را تجربه کنید.

خرید جت پرینتر در مشهد:

شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم یک شرکت خصوصی دانش بنیان است که به عنوان یک شرکت مستقل، در سال ۱۳۸۶ در زمینه ساخت ماشین آلات چاپ و بسته بندی تخم مرغ فعالیت خود را آغاز نموده است .
مسئولیت اصلی این مجموعه ارائه بهترین ماشین آلات با بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز میباشد .
این شرکت مفتخر است که با کمک پرسنل با تجربه و مجرب خود و با استفاده از تجربیات ارزشمند و موفق ۱۵ ساله خود و با رعایت استانداردهای کیفی جایگاه خود را در زمینه تولید و ارائه ماشین آلات چاپ و بسته بندی جایگاه خود را ارتقاء دهد.

نمایندگی خرید جت پرینتر در مشهد:

ماشین های چاپ وظیفه چاپ اطلاعات خاص مورد نظر روی محصولات را دارند، امروزه صنایع مختلف در مشهد رو به افزایش میباشند و این افزایش صنایع باعث افزایش کاربرد دستگاه های تاریخ زن میشود.

مشهد به عنوان دومین کلانشهر ایران پس از تهران شناخته میشود که علاوه بر جاذبه های گردشگری و توریستی، دارای شهرک های صنعتی زیادی مانند ماشین سازی، کلات، چناران و … میباشد که محصولات مختلف در این شهر را تامین مینماید.
دستگاه های جت پرینتر آرین بهرنگ اولویت اول کارخانه ها و شرکت هایی است که در نظر دارند با کمترین هزینه و بیشترین سرعت و کیفیت بالا اطلاعات مد نظر خود را  روی کالاهای خود با روشی جدید و راحت نسبت به روش های قدیمی چاپ بزنند میباشد.
چاپ زمان تولید و انقضا روی محصول از موارد ضروری قبلا از عرضه محصول به بازار میباشد.

اما در بعضی موارد علاوه بر چاپ تاریخ تولید و انقضا برای جلب اعتماد مشتری باید اطلاعات دیگری نظیر قیمت، بارکد و … نیز چاپ شود.

شما قادر خواهید بود تمامی این اطلاعات را به کمک جت پرینترهای آرین بهرنگ روی محصول خود چاپ نمایید.
این دستگاه آخرین مرحله آماده شدن محصول برای عرضه به بازار است و فرایند تولید را تکمیل مینماید.

شما به کمک جت پرینتر های دستی و اتوماتیک آرین بهرنگ قادر خواهید بود :

اطلاعات مد نظرتان را روی انواع سطوح صاف و ناهموار با هر جنسی نظیر سلفون، شیشه، چوب، فلز و… چاپ نمایید.

جهت خرید جت پرینتر در مشهد و مشاوره توسط کارشناسان ما، با ما در ارتباط باشید

 

خرید جت پرینتر دستی در مشهد

جهت خرید انواع جت پرینتر دستی از نمایندگی فروش و خرید جت پرینتر در مشهد میتوانید فقط با یک تماس از مشاورین و کارشناسان ما بصورت کاملا رایگان راهنمایی بگیرید و سپس اقدام به خرید جت پرینتر کنید.

ما به شما این تضمین را می دهیم که براساس کار و بودجه شما بهترین دستگاه موجود را پیشنهاد خواهیم کرد

خرید جت پرینتر صنعتی در مشهد

خرید جت پرینتر صنعتی در مشهد همیشه از دغدغه های کارخانه ها بوده است چرا که این دستگاه متصل به خط تولید بوده و کوچکترین مشکل باعث اختلال در کل خط تولید میشود و گاها بدلیل عدم حضور نماینده جت پرینتر در آن شهر، کارخانه ضررهای زیادی را محتمل می شود.

شرکت آرین بهرنگ به واسطه گستردگی کار خویش نمایندگی های رسمی خود را در سراسر کشور از جمله شهر مشهد برپا کرده تا در سریعترین زمان به بهترین نتیجه برسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *