جت پرینتر

چاپ روی گونی آرد و برنج با جت پرینتر

چاپ روی گونی آرد و برنج با جت پرینتر

چاپ روی گونی آرد و برنج با جت پرینتر

یکی از گزینه های مناسب برای بسته بندی محصولات مخصوصا مواد غذایی گونی ها هستند .

میتوان گفت گونی ها به خاطر قیمت مناسب و دوام بالایی که دارند برای بسته بندی بسیار مناسب میباشند .

شما برای چاپ مشخصات تبلیغاتی مانند برند محصول خود و یا تاریخ تولید و انقضا روی گونی نیاز به دستگاه تاریخ زن یا همان جت پرینتر دارید .

برای درک بهتر موضوع چاپ روی گونی آرد و برنج با جت پرینتر با ما همراه باشید .

گونی ها نوعی پارچه ی سخت هستند که نسبت به بسته بندی های دیگر ارزان قیمت تر و به نسبت با دوام تر میباشند.

گونی ها معمولا قابلیت بازیافت شدن دارند و همین مورد باعث میشود در بسیاری از موارد مختلف کاربرد داشته باشند .

استحکام بالای گونی ها باعث میشود که برای حمل محصولات با وزن بالا بسیار مناسب باشند و با جنس های مختلف مثل پارچه و پلاستیک به صورتی طراحی میشوند که ضد آب باشند.

 

کاربردهای گونی

 

جلوگیری از فرسایش خاک

جنس بعضی از گونی ها به صورتی میباشد که به صورت طبیعی تجزیه پذیر هستند . به همین دلیل برای جلوگیری از تحلیل رفتن و از میان رفتن خاک از گونی استفاده میکنند .
به این صورت که گونی ها را پر از شن و ماسه میکنند و به صورت موقت در مسیر حرکت آب قرار میدهند تا با گرفتن انرژی ورودی آب از تخریب و فرسایش خاک در زمان طولانی جلوگیری نماید.

پوشاندن ریشه های در معرض دید درختان

برای جلوگیری از فاسد شدن ریشه ی درختان در حال حمل و نقل میتوان از گونی استفاده کرد . به این صورت که کل ریشه ی درخت را با گونی میپوشانند .

البته این روش برای همه ی درختان مناسب نمیباشد و  فقط در درختانی کاربرد دارد که قطر تنه ی آنها بیشتر از ۵ سانتی متر باشد.

جا به جایی و حمل و نقل

جنس گونی ها  به صورتی است که هوا به آسانی داخل آن عبور کند و  این باعث میشود محصولاتی که داخل گونی ریخته میشود مثل سیب زمینی و پیاز فاسد نشوند و بدون خرابی به شهرهای دیگر صادر شوند.

میتوان گفت یکی از مهم ترین موارد استفاده از گونی حمل و نقل میباشد .

چاپ روی گونی آرد و برنج با انواع جت پرینتر

چاپ روی گونی آرد و برنج با جت پرینتر

همانطور که میدانید جت پرینتر دستگاهی است برای چاپ زدن روی محصولات مختلف در کارخانه ها و کارگاه ها و یا حتی مشاغل خانگی که به کمک این دستگاه شما میتوانید هرآنچه که مد نظر دارید مانند تاریخ تولید ، تاریخ انقضا ، قیمت ، سری ساخت ، لوگو ، بارکد و … را چاپ نمایید .
شما میتوانید برای چاپ روی گونی آرد و برنج با جت پرینتر های دستی و اتوماتیک  بدون هیچ مشکلی به نتیجه ی مناسبی برسید .

نوع گونی تاثیری روی چاپ ندارد و شما با جت پرینتر روی گونی با هر جنسی میتوانید چاپ بگیرید.
اگر تعداد چاپ شما در طول روز کم است شما میتوانید برای چاپ روی گونی با جت پرینتر از مدل دستی استفاده نمایید و اگر تیراژ چاپ شما بالا میباشد بهتر است از دستگاه اتوماتیک استفاده نمایید .

در کارخانه هایی که تیراژ بالایی دارند میتوانند گونی را روی نوار نقاله قرار دهند و با روشن کردن نوار، گونی به سمت سنسور دستگاه هدایت شود، زمانی که سنسور دستگاه گونی را جلوی خودش تشخیص داد عملیات چاپ به صورت خودکار انجام میشود .

چاپ روی گونی آرد و برنج با جت پرینتر بسیار مناسب میباشد چون عوامل گوناگون مانند دمای هوا و یا نم و رطوبت روی آن تاثیر نمیگذارد.

جهت راهنمایی و مشاوره رایگان می توانید با قسمت پشتیبانی شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم تماس حاصل فرمایید . همکاران ما راهنمای شما تولید کنندگان عزیز خواهند بود تا مناسب ترین جت پرینتر را با توجه به نیازتان تهیه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *