جت پرینتر

کاربرد مینی جت پرینتر ها

کاربرد مینی جت پرینتر

کاربرد مینی جت پرینتر ها

اگر شما در زمینه تولید محصولات مختلف مشغول به کار هستید بهتر از هر کس دیگری میدانید که برای دریافت مجوز روانه بازار کردن محصولاتتان موظف هستید یک سری اطلاعات خاص و متغیر را روی محصولتان چاپ نمایید پس بهتر است با کاربرد مینی جت پرینتر بیشتر آشنا شوید .

جهت بهتر درک کردن کاربرد مینی جت پرینتر بهتر است بدانید که این اطلاعات بسته به نوع محصولتان متفاوت میباشد ممکن است شما در زمینه تولید محصولات خوراکی مشغول به کار باشید که بدون شک برای اینکه بتوانید محصول را به بازار عرضه کنید باید اطلاعاتی مانند تاریخ تولید و انقضا روی محصول چاپ بگیرید .

یا ممکن است شما در زمینه تولید محصولات الکترونیکی مشغول به کار باشید که علاقه دارید اسم برندتان روی قطعات الکترونیکی که روانه بازار کرده اید حک شده باشد .

اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که به چه صورت میتوانید اطلاعات مد نظرتان را روی محصول چاپ نمایید ؟

بدون شک هر شخصی که در زمینه تولید محصول کار میکند یک سری اطلاعات مخصوص دارد که نمیتواند از قبل روی محصول چاپ کند ، چرا که این اطلاعات متغیر هستند و باید به صورت روزانه روی محصول چاپ شود .

اینجاست که شما به دستگاهی نیاز پیدا میکنید که این خواسته شمارا برطرف نماید و در این لحظه بهتر به اهمیت کاربرد مینی جت پرینتر پی میبرید .

البته دستگاه های مختلف و متنوعی در بازار موجود میباشد که شما میتوانید به کمک آنها عملیات چاپ روی محصولات خودتان را انجام دهید . دستگاه هایی مانند جت لیزر حکاکی که با حک لیزر عملیات چاپ را روی محصول انجام میدهد، اما امروز قصد داریم در مورد کاربرد مینی جت پرینتر ها صحبت کنیم .

این دستگاه اصطلاحا جت پرینتر نام دارد که در بازار به نام دستگاه تاریخ زن نیز شناخته میشود .

جت پرینتر ها مدل های گوناگون و مختلفی را شامل میشوند که شما باید بسته به نیاز خودتان یک دستگاه مناسب را انتخاب نمایید که جواب گوی زمینه کاری و تیراژ کاریتان باشد .

برای مثال تیراژ محصول شما روزانه ۳۰۰۰ عدد است که برای اینکه این تعداد محصول را به چاپ برسانید باید دستگاه اتوماتیک داشته باشید و به کمک دستگاه دستی چاپ این تعداد کمی خسته کننده خواهد شد .

یکی از جدیدترین مدل های دستگاه های جت پرینتر که جدیدا روانه بازار شده است مینی جت پرینتر ها هستند.

مینی جت پرینتر Lb100sمحصولی کاربردی و جدید است برای افرادی که نیازهای محدودتری دارند و در عین حال تمایل دارند یک دستگاه کارآمد و باکیفیت برای چاپ تاریخ و بارکد همیشه همراه خودشان داشته باشند و به آسانی بتوانند دستگاه را همراه خود چه در جیب و چه در کیف همراه خودشان حمل نمایند .
ابعاد مینی جت پرینتر Lb100s به قدری کوچک است که به راحتی قابل حمل حتی در مسافرت بوده و نحوه کار با آن بسیار ساده است

ممکن است زمینه کاری شما به صورتی باشد که نیاز محدودتری نسبت به کارخانه های بزرگی که تیراژ بسیار بالایی دارند داشته باشید .

در این حالت است که شما نباید هزینه بالایی برای دستگاه های جت پرینتر پرداخت نمایید و به همین دلیل است که موظف هستید رو بیاورید به دستگاه هایی ارزان تر.

شما به کمک این مینی جت پرینتر میتوانید به آسانی بدون نیاز به رایانه و یا هر برنامه خارجی هرآنچه که مد نظرتان است را تنظیم و طراحی نمایید و از دستگاه چاپ بگیرید .

این دستگاه قابلیت چاپ تاریخ تولید و انقضا ، زمان ، بارکد ، لوگو ، متن و …. به صورت مستقیم روی هر شیئی را داراست بدون اینکه سطح محصول از نظر منحنی بودن اهمیت داشته باشد و هم برای مصارف صنعتی و هم برای چاپ شخصی بسیار مناسب میباشد

کاربرد مینی جت پرینتر

کاربرد مینی جت پرینتر

 

مینی جت پرینتر Lb100s  توانایی چاپ روی هر سطح منفذدار و یا غیر متخلخل مانند چوب و پارچه ، شیشه ، پلاستیک ، فلز و … چاپ نمایید .

مواد مصرفی در کاربرد مینی جت پرینتر LB100s چیست ؟

یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد در کاربرد مینی جت پرینتر مواد مصرفی آنهاست .

شما برای استفاده از این دستگاه تنها به یک ماده مصرفی نیاز دارید و آن هم کارتریج مدل اچ پی ۴۵ میباشد که در بازار ایران به آسانی میتوانید خرید کنید .

و در صورتی که به خوبی از آن نگهداری کرده باشید میتوانید کارتریج را مجددا شارژ نمایید و به کمک این کارتریج میتوانید یک متن ۱ در ۳ سانت را حدود ۷۰۰۰۰ چاپ داشته باشید .

پیغام نویسی مینی جت پرینتر  ها:

نحوه پیغام نویسی در این دستگاه به صورتی است که هر کاربری به راحتی میتواند نیاز خودش را برطرف نماید و به هیچ عنوان نیازی به سیستم های خارجی مانند کامپیوتر و یا موبایل نخواهید داشت .

دستگاه دارای یک صفحه تاچ میباشد که به کمک قلمی که همراه دستگاه میباشد به آسانی میتوانید پیغام خودتان را تنظیم و طراحی نمایید .

دستگاه دارای منو و کیبورد کاملا فارسی میباشد .

ویژگی ها و قابلیت های کاملا خاص در کاربرد مینی جت پرینتر Lb100s

۱- وزن کم و ابعاد بسیار کوچک دستگاه که باعث میشود به آسانی دستگاه را با خودتان حمل نمایید

۲-  برای چاپ گرفتن از دستگاه از کارتریج HP45 میتوانید استفاده کنید که در بازار ایران به آسانی میتوانید تهییه نمایید.

۳- قابلیت استفاده از کارتریج پایه آب و پایه الکل

۴- کیفیت چاپ ۶۰۰DPI

۵- بدون نیاز به استفاده از ویندوز و برنامه های جانبی

۶- دارای منو و کیبرد کاملا فارسی

۷ – دارای انکودر برای داشتن یک چاپ با کیفیت

۸- قابل استفاده روی انواع سطوح گرد و ناصاف

۹- قابل چاپ روی انواع سطوح پلاستیکی ، فلزی ، شیشه ای ، چوبی و ….

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *