جت پرینتر

کاربرد جت پرینتر دستی

کاربرد جت پرینتر دستی

کاربرد جت پرینتر دستی

در اغلب کارگاه ها و صنایع که میزان تولید متوسطی دارند یا در محصولاتی که امکان قرارگیری آن ها بر روی نوار نقاله نمی باشد و یا در شرایطی که نیازمند جا به جایی جت پرینتر در محیط کارگاه هستیم کاربرد جت پرینتر دستی به وضوح مشخص می شود چرا که گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در موارد بالا محسوب می شوند . جت پرینتر های دستی ( جت پرینتر پرتابل ) کاربری بسیار آسانی دارند و این امر باعث عملکرد مطمئن این دستگاه ها در حین کار می شود .

جت پرینتر های دستی در کشور ما به تاریخ زن دستی هم مشهور هستند و شامل مدل های مختلفی هستند. دستگاه های جت پرینتر دستی معمولا دارای یک صفحه نمایش هستند که به کمک آن بتوانید تنظیمات لازم و دستورات لازم را به دستگاه بدهیم. کاربرد جت پرینتر دستی بیشتر برای تولید محصولات با تیراژ پایین می باشد. از طرف دیگر قیمت این مدل جت پرینتر ها پایین تر و مقرون به صرفه تر از جت پرینتر های اتوماتیک می‌باشد.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به طور کلی می‌توان گفت عمده کاربرد جت پرینتر دستی چاپ تاریخ تولید و انقضا، قیمت و سری ساخت است. اما اطلاعات دیگری مانند لوگو، نام برند و بارکد را نیز می‌توان با استفاده از تاریخ زن های دستی چاپ کرد.

البته باز هم ما به این مدل ها بسنده نمی‌کنیم. دستگاه هایی هم هستند که علاوه بر موارد گفته شده قابلیت چاپ حروف با فونت های مختلف را دارا هستند.

از دیگر ویژگی این دستگاه ها وجود دو حالت برای چاپ بر روی تولیدات می باشد که در حالت اول با فشار انگشت بر روی شاسی و کشیدن دستگاه بر روی محصول مورد نظر عمل چاپ صورت می گیرد . در حالت دوم سنسوری درون دستگاه تعبیه شده است که با عبور محصول از جلوی دستگاه، سنسور، شئ را تشخیص داده و عمل چاپ به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد .

مزایای دیگر جت پرینتر های دستی

در اصل یک صفت بسیار جذب کننده این مدل دستگاه را اینگونه بیان می‌کنیم که شما قادر هستید به راحتی و بدون نگرانی از آن برای چاپ روی سطوحی مانند شیشه، چوب، فلز و … استفاده کنید. اما باید بگوییم که اصلا نباید روی هد دستگاه فشار زیادی وارد کنیم چون احتمال دارد هد دستگاه با مشکل رو به رو شود .

جت پرینتر های دستی شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم به دلیل بهره گیری از تکنولوژی HP دارای رابط کاربری راحت تری نسبت به سایرین می باشند و بدون نیاز به هرگونه شست و شوی هد و هواگیری و …… می توان کارتریج را متناسب با نوع محصول مورد نظر تعویض نمود (کارتریج پایه آب یا کارتریج پایه حلال). همچنین این دستگاه‌ها به علت توانایی استفاده از چندین مدل کارتریج ( پایه آب ، پایه الکل و ….) قدرت چاپ بر روی طیف وسیعی از تولیدات را دارا هستند.

علاوه بر آن کارتریج استفاده شده در این دستگاه ها به راحتی و بدون نیاز به مهارت و تخصص خاصی با توجه به نیاز کاربر تعویض می شود. با توجه به مطالب گفته شده جت پرینتر های دستی HP گزینه مناسب و با صرفه اقتصادی برای کارگاه ها و صنایعی با تولیدات تیراژ متوسط یا مصارف خانگی می‌باشند.

برای چاپ هر گونه تاریخ تولید، تاریخ انقضا، بارکد دوبعدی و تک بعدی، قیمت، سری ساخت، لوگو و …. می توان از جت پرینتر صنعتی دستی استفاده نمود. این دستگاه‌ها هیچ گونه محدودیت فونت و زبانی ندارند و به راحتی می توان متن یا شکل مورد نظر را چاپ نمود.

همکاران و متخصصین ما در شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما تولید کنندگان گرامی هستند.
اگر در مورد کاربرد جت پرینتر دستی سوال داشتید و یا با مشکل برخورد کردید میتوانید با ارسال تیکت و یا تماس تلفنی مشکلات خود را  با راهنمایی و مشورت صحیح با توجه به نیازتان برطرف نمایید .

کاربرد جت پرینتر دستی در صنایع مختلف

جت پرینترهای دستی به دلیل سهولت در جابه‌جایی، در طیف وسیعی از صنایع تولیدی بزرگ و همچنین مشاغل خانگی دارای تیراژ تولید پایین کاربرد دارند.

صنایع گوناگون مثل تولید انواع لوله‌های فولادی، استیل، پلاستیکی، صنایع تولید لاستیک خودرو و سایر قطعات یدکی و محصولاتی که برای حمل و ارسال به فروشگاه‌ها در بسته‌بندی‌های بزرگ چوبی یا کارتن‌های بزرگ قرار می‌گیرند به طور گسترده از جت پرینترهای دستی برای چاپ نام شرکت، آرم و لوگوی شرکت، بارکد و سری ساخت، تاریخ تولید و … استفاده می‌کنند.

مشاغل خانگی برای چاپ روی بسته‌بندی‌های مواد غذایی یا انواع مصنوعات تولیدی خود به دلیل قیمت ارزان‌تر نسبت به جت‌پرینترهای اتوماتیک و سهولت کاربری و عدم نیاز به فضای بزرگ، ترجیح می‌دهند از جت پرینترهای دستی در خط تولید خود استفاده کنند.

به هر حال اگر به تازگی یک کسب و کار جدید راه‌اندازی کرده‌اید و میزان تولید شما هنوز در سطح وسیع توسعه پیدا نکرده است، خرید جت پرینتر دستی می‌تواند بهترین گزینه برای چاپ اطلاعات مورد نظر بر روی محصولات تولیدی شما باشد.

نمونه‌های چاپ با جت پرینتر دستی

در ادامه توجه شما را به نمونه‌های چاپ شده به وسیله جت پرینتر دستی بر روی سطوح مختلف جلب می‌کنیم. جت پرینترهای دستی شرکت آرین بهرنگ با بهره‌گیری از تکنولوژی چاپ HP به وسیله کارتریج‌های جوهرافشان، قادر است حروف و اعداد فارسی و لاتین و هر نوع شکل مورد نظر شما را با کیفیت ۶۰۰ dpi چاپ نماید.

 

چاپ با جت پرینتر روی ماکارانی
نمونه چاپ روی بسته ماکارونی
Printing on the bottle
نمونه چاپ روی بطری روغن
جت پرینتر چاپ روی شوینده
نمونه چاپ روی مایع دستشویی
چاپ روی گونی آرد و برنج با انواع جت پرینتر
نمونه چاپ روی گونی برنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *